El més difícil encara per a l’Alcoyano

L'Alcoyano buscarà hui el que no ha aconseguit en tota la lliga, guanyar tres partits seguits i jugar-se la permanència davant el RM Castilla en el Collao la setmana vinent

El més difícil encara per a l'Alcoyano
Yacine y Undabarrena celebran el gol del vasco ante el Intercity.

El més difícil encara per a l’Alcoyano. Els de Garrido buscaran hui (19 hores), en horari unificat, la qual cosa no han aconseguit en tota la temporada: guanyar tres partits seguits per a així jugar-se la permanència en l’últim partit del curs a casa enfront del Reial Madrid Castella.
L’Algesires, que serà el seu rival, feia l’efecte que anava a arribar a aquesta cita sense jugar-se res, però la seua última victòria en el Rico Pérez (1-2) han retornat el focus del play-off als de Fran Justo, a cinc punts punts això sí, però amb opcions matemàtiques al cap i a la fi.
Caldria remuntar-se a mitjan passada temporada per a trobar l’última vegada que l’Alcoyano va encadenar tres victòries seguides. Va ser després de guanyar l’últim compromís de 2023 (0-3 en Sant Ferran) i els dos primers de 2024 en el Collao (1-0 al Mèrida i 2-1 a l’Antequera).
Davant estarà un dels conjunts més sòlids del que portem de 2025. Són nou partits consecutius sense perdre. En aquesta ratxa, a més del Ric Pérez, va aconseguir véncer 0-3 a Vila-real i 1-3 en Antequera.

No perd des d’octubre
És veritat que en el Nou Mirador sol patir i porta nou empats cedits per sis victòries. Cert és que també des que perdera 2-3 precisament enfront de l’Hèrcules, no ha tornat a caure derrotat com a local.
Al seu torn, l’Algesires tindrà la baixa del seu golejador, Escudero, que suma onze dianes aquesta temporada, lesionat en el Ric Pérez, igual que *Manín. Qui sí que estarà és Álvaro Leiva, de tornada al Nou Mirador després del seu pas pel Reial Madrid Castella. L’extrem s’ha entonat en la segona volta a base de gols i assistències.
Serà una altra jornada per a estar pendent del que succeeix en altres camps. A casa juguen At. Sanluqueño (davant Múrcia), Vila-real B (Sevilla At) i Recreatiu (Mèrida) i fora ho fan Marbella (en Alcorcón) i Fuenlabrada (RM Castella).

Advertisements