Més de 10 anys connectant talent i empresa
Iman Temporing es caracteritza per treballar braç a braç amb les empreses i les persones d'Alcoi i poblacions de la comarca
En Iman Temporing porten més d’una dècada treballant braç a braç amb les empreses i les persones d’Alcoi i voltants. Durant aquest temps s’han consolidat com un referent en la gestió de recursos humans, ajudant les companyies a trobar el talent que necessiten i oferint oportunitats laborals reals a centenars de persones cada any.
Hui, es troben en un context en el qual a la comarca L’Alcoià i El Comtat hi ha pràcticament 9.200 persones demandants d’ocupació –xifra registrada a 31 d’octubre de 2025–, la qual cosa posa de manifest tant la necessitat d’impulsar l’ocupació com el valor de comptar amb un partner local que entenga el mercat. A Alcoi, la xifra ascendeix a més de 4.300 aturats. Al mateix temps, l’activitat d’ofertes laborals no es deté: només a l’octubre es comptabilitzaven més de 20 vacants actives.
Amb tota aquesta trajectòria, des d’IMAN s’afirma “que coneixem de prop el teixit empresarial de la zona, les seues particularitats i les seues necessitats. Per això oferim un servei àgil, pròxim i adaptat a cada client. La nostra experiència ens permet donar resposta als reptes del mercat laboral amb solucions flexibles i eficaces, sempre amb el compromís d’aportar valor tant a les empreses com als treballadors”, indica Manuel Pérez Giner, director provincial d’IMAN Temporing ETT.
“En Iman creiem en les relacions a llarg termini, en la confiança i en el tracte humà. Perquè darrere de cada contracte hi ha una història, una oportunitat i un futur compartit”, subratlla.