En marxa el judici per l’assassinat d’una jove a Alcoi en 2022

L'acusat era parella de la dona quan van ocórrer els fets, que ha al·legat amnèsia

En marxa el judici per l'assassinat d'una jove a Alcoi en 2022
Concentració que va haver-hi a Alcoi uns dies després de l’assassinat. | ARXIU

Quatre anys i uns mesos després, està en marxa el judici per l’assassinat d’una jove a Alcoi, que va ocórrer a l’octubre de 2022. 

L’Audiència Provincial d’Alacant alberga el judici, que va arrancar ahir, i que es prolongarà fins al dia 20.

Recordar que, el 23 d’octubre de fa quatre anys, Alcoi va despertar amb la tràgica notícia de l’assassinat d’una jove de 27 anys, presumptament a les mans del qual en aquells dies era la seua parella, de 29 anys, i amb qui convivia puntualment.

L’acusat, presumptament li va assestar 18 punyalades amb un ganivet d’uns 15 centímetres de fulla i posteriorment es va tirar al buit per un cinqué pis en la barriada de la Zona Nord.

Un jurat popular és l’encarregat de jutjar a l’home que, segons diversos mitjans, ha al·legat amnèsia i s’ha acollit al seu dret a no declarar, argumentant no recordar els fets. Així, el Tribunal Popular haurà de determinar si l’acusat ho va fer mogut pel seu caràcter possessiu, agressiu, gelós i de menyspreu cap a la víctima, i si va actuar amb ple coneixement del que feia.

La Fiscalia qualifica els fets com a constitutius dels delictes d’assassinat i amenaces i demana entre 23 i 25 anys de presó. 

>>Més informació en l’edició d’El Nostre d’aquest divendres 16 de gener. 

Notícies relacionades: