Al novembre es renovaran els Sergents Infantils
S'han previst dues dates per al concurs, depenent de la xifra de candidatures

L’Associació de Sant Jordi (ASJ) ha llançat la convocatòria del concurs per a designar als Sergents Infantils Moro i Cristiano de les pròximes festes de 2026.
Segons el nombre de candidatures, el certamen se celebraria en dues fases o solo en una. Si no hi ha més de 8, directament s’aniria a la fase final, el 15 de novembre, a les 17 hores, en la filà Llana. És cas que eixe número siga major, hi hauria una fase classificatòria el dia 8 del mateix mes, a la mateixa hora, però en les instal·lacions de l’entitat festera.
Les candidatures podran presentar-se fins a les 20 hores del 31 d’octubre en la secretaria del Casal o a través del correu electrònic info@associaciosantjordi.org.
Els xiquets i xiquetes que opten al càrrec han de complir 8, 9 o 10 anys durant el 2026.
Tota la informació, així com el model de la candidatura es pot trobar en la pàgina web de l’Associació.