El turisme d’interior protagonitza la revista La Muntanya Màgica

S'entregarà gratuïtament amb l'edició de El Nostre Ciutat de demà divendres, 1 d'agost, i recopila àmplia informació sobre els destins i els seus valors turístics

El turisme d'interior protagonitza la revista La Muntanya Màgica
La portada reprodueix una imatge del municipi de Bocairent.

El periòdic El Nostre Ciutat entregarà, gratuïtament, amb la compra de l’edició del pròxim divendres 1 d’agost, una nova edició de ‘La Muntanya Màgica’. Editat per Més Ciutat SA, el suplement, a tot color i amb 80 pàgines, ofereix àmplia informació sobre el turisme d’interior. Una guia excepcional per als lectors i tot aquell que vulga conéixer els municipis i comarques del nostre entorn. Recopila àmplia informació sobre els destins i els seus valors turístics. Alcoi, Agres, Banyeres, Beniarrés, Bocairent, Benillup, Cocentaina, Muro, Penàguila, Planes i Xixona són els municipis que els lectors descobriran a través de les pàgines de ‘La Muntanya Màgica’.
La publicació porta a la seua portada en aquesta ocasió una magnífica imatge del municipi de Bocairent, a la qual fa excasament uns dies la Generalitat Valenciana li va concedir la qualificació  de ‘Excel·lència’ com a municipi turístic, una categoria que converteix a aquesta localitat de la Vall d’Albaida en la primera d’interior que ho ostenta a la província de València.
A més de la informació sobre els atractius turístics de les citades localitats, ‘La Muntanya Màgica’ inclou reportatges sobre els nostres castells, alguns d’ells visitables i amb oferta museogràfica en el seu interior. També es refereix a alguns dels museus més destacats de la zona, així com a la riquesa natural que els visitants es poden trobar en la zona, en la qual conviuen dos parcs naturals com són Mariola i la Font Roja. L’opinió també és present en la publicació a través d’experts, periodistes i responsables del sector tant des de l’àmbit de la gestió com des del punt de vista professional.

Advertisements