En marxa els projectes de Font Dolça i Sagrado Corazón
Tant el de redacció com el de direcció d'obra, que permetran la rehabilitació de 374 habitatges

L’Ajuntament d’Alcoi ha culminat l’adjudicació dels contractes de redacció de projectes i direcció d’obra, que permetran la rehabilitació de 374 habitatges i la reurbanització de l’entorn dels barris de Sagrado Corazón i Font Dolça. Aquests treballs suposaran una inversió total de 10,2 milions d’euros i compten amb 9’2 milions d’euros de Fons Europeus.
L’elaboració del projecte i direcció de les obres de rehabilitació d’habitatges a Font Dolça ha sigut adjudicada per prop de 122.000 euros i el contracte té una duració total de 20 mesos. Els mateixos terminis apliquen a Sagrado Corazón, que ha sigut adjudicat per un preu que ronda els 150.000 euros.
Notícies relacionades:
- Una desena d’empreses opten a redactar els projectes de reurbanització i rehabilitació de Font Dolça i Sagrado Corazón
- Font Dolça i Sagrado Corazón només pagaran l’1% de les despeses de rehabilitació
- Alcoi eleva a 9,2 milions la inversió per a rehabilitar Font Dolça i Sagrado Corazón
- El Ministeri ratifica l’acord per a rehabilitar els barris de Font Dolça i Sagrado Corazón